آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش فني و حرفه اي»دوره ی کلیدهای فشار ضعیف
دوره ی کلیدهای فشار ضعیف-pic1

دوره ی کلیدهای فشار ضعیف

اگر بخواهیم کار در شاخه‌ی قدرت را از سطح فشار ضعیف آغاز کنیم، باید کلیدهای این سطح ولتاژی را به خوبی بشناسیم. البته بسیاری از تعاریف و اصطلاحات در مورد کلیدها به سطح ولتاژ وابسته نبوده و می‌توانند در شبکه‌های دیگر نیز کاربرد داشته باشند. به همین منظور و برای بررسی کامل کلیدهای فشار ضعیف از نظر ساختمان، روش کار، دیاگرام الکتریکی، روش نصب، سیم بندی و ... دوره ی کلیدهای فشار ضعیف تهیه و تولید شده است.
این دوره شامل کتاب کلیدهای فشار ضعیف و ویدئوهای مرتبط با آن می باشد. کتاب کلیدهای فشار ضعیف توسط مثلث زرد در 6 فصل: کلید چیست، کلیدهای اندازه گیری و فرمان، کلیدهای کنترل الکتروموتور، کلیدهای قدرت، کلیدهای مغناطیسی و رله های حالت جامد تألیف شده است.

دوره‌ی تصویری کلیدهای فشار ضعیف مانند کتاب در 6 فصل در اختیار شماست. ویدئوها به‌صورت کوتاه و مستقل از متن کتاب ساخته‌شده‌اند تا بتوانید در زمان‌های ازدست‌رفته‌ی خود، آن‌ها را مشاهده کنید. در این بسته از حالت‌های نرم‌افزاری استفاده‌نشده و نیاز به ابزار خاصی برای پخش ویدئوها وجود ندارد. می‌توانید ویدئوها را روی تلفن همراه، حافظه‌های قابل‌حمل و یا کامپیوتر خود کپی کنید.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی ذکر شده تماس بگیرید و یا به وب سایت مثلث زرد مراجعه کنید. www.MosalaseZard.com


آگهی دهنده: مژگان پاسبان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - آموزش فني و حرفه اي در قم
قیمت: 188000 تومان
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۱۲
بازدید: 787 بار
ایمیل: