آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش فني و حرفه اي»آموزشگاه تعمیرات مانیتور LCD , LED
آموزشگاه تعمیرات مانیتور LCD , LED -pic1

آموزشگاه تعمیرات مانیتور LCD , LED

بروزترین مرکز آموزش تعمیرات مانیتور LCD , LED , 3D با بهترین کارشناس فنی و باتجربه این امکان را میدهد تا در بازه زمانی کوتاه و فشرده در آموزش به بهترین مرحله در تعمیرات برسید. آموزش تعمیرات این دوره به این صورت میباشد که ابندا آموزش الکترونیک و سپس آموزش تعمیرات مانیتور و در آخر آموزش تعمیرات تلویزیون آموزش داده میشود. برای کارآموزان شهرستانی خوابگاه درنظر گرفته شده است. جهت آموزش تعمیرات مانیتور و تعمیرات تلویزیون میتوانید تا 5 روز قبل از شروع دوره ثبت نام کنید. زمان آموزش تعمیرات مانیتور و تلویزیون یک ماه هر روز می باشد. در صورتیکه میخواهید زمان کوتاه تر شود از قبل با مسئول آموزش کامتک هماهنگ باشید.

برخی از اطلاعاتی که در کلاس آموزش تعمیرات مانیتور و تلویزیون بحث و بررسی میشود
تکنولوژی ساخت LCD
امروزه LCD ها را از هر طرف که نگاه کنیم می بینیم آنها یک شبه به وجود نیامدند.زمان بسیار زیادی از کشف کریستال مایع تا انبوه برنامه های LCD که ما امروزه لذت می بریم به طول انجامید.کریستال مایع نخستین بار در سال 1988 توسط گیاه شناس اطریشی Friedrich Reinitzer کشف شد. Reinitzerمشاهده کرد که هر گاه یک ماده کلسترول مانند نادر(cholesteryl benzoate)را ذوب می کند,ابتدا تبدیل به مایعی کدر شده و سپس با افزایش دما واضح می شود.در حین سرد شدن مایع ابتدا آبی رنگ شده و د نهایت تبدیل به کریستال می شود.80 سال بعد RCA نخستین LCD تحقیقاتی را در سال 1968 ساخت.از آن آن زمان سازندگان LCD به صورت ثابت انواع مبتکرانه وپیشرفته آن را توسعه دادند و این تکنولوژی را به سطوح پیچیده آن رسانیدند.
Passive matrix
LCD های passive matrix از نوع ساده ای از شبکه برای فراهم کردن شارژ برای یک پیکسل خص بر روی نمایشگر استفاده می کنند. ساخت شبکه خود روندی مجزاست!این روند با دو لایه شیشه ای به نام سفره(substrates) آغاز می شود. یکی از سفره ها مسئول ستون ها ودیگری مسئول سطر هایی است که از مواد هادی شفاف تشکیل شده اند.که کعکولا از جنس اکسید ایندیوم پوشیده شده با قلع است. سطر ها ستون ها به مدارات مجتمی متصل هستند که مشخص می کند چه زمان ولتاژ باید در یک سطر یا ستون خاص قرار گیرد.کریستال مایع در بین دو سفره قرار می گیرد و لایه پلاریزه شده نیز به سطح خارجی هر یک ازسفره ها افزوده می شود. برای روشن کردن یک پیکسل مدارات مجتمع ولتاژی در ستون صحیح یکی از سفره ها ارسال می کنند ودر سفره دیگر ground در سطر صحیح فعال می شود.
سطر وستون در پیکسل خاص همدیگر را قطع می کنند ودر نتیجه ولتاژ را عبور داده و کریستال مایع را در آن پیکسل باز
(untwist)می کنند.
Active Matrix
LCD های active matrix به ترانزیستورهای لایه ای نازک (TFT)وابسته اند. اصولا TFT ها ترانزیستورها یا خازن های ریز هستند.آنها در یک ماتریس بر روی سفره شیشه ای گرد آمده اند.برای آدرس دهی یک پیکسل خاص ,سطر مناسب روشن شده,وآنگاه ولتاژ بر ستون صحیح اعمال می گردد.از آنجایی که تمام سطر های دیگری که با با آن ستون در تماس هستند خاموشند,تنها خازنی که در پیکسل مورد نظر قرار دارد ولتاژ را دریافت می کند.
جهت اطلاع از شروع دوره با شماره 02188933539 و 09199059532 تماس حاصل فرمایید.
سایت ثبت نام: www.comtech.ir


آگهی دهنده: انستیتو انفورماتیک کامتک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - آموزش فني و حرفه اي در تهران
آدرس: تهران میدان ولیعصر ، مجتمع ایرانیان ، طبقه 8 ، واحد 5
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۱/۱۱
بازدید: 1585 بار
ایمیل: