آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آموزش لحیم کاری-pic1

آموزش لحیم کاری

برای راه اندازی یک ربات الکترومکانیکی باید قطعات روی برد پیاده شود تا در یک مدار در تعامل با همدیگر قرار بگیرند و بتوانند وظیفه خود را بدرستی انجام دهند.
قرار دادن قطعات الکترونیکی برروی برد به وسیله لحیم کاری صورت میگیرد بنابراین یکی از مهارت هایی که هر فردی که در زمینه رباتیک فعالیت دارد باید بیاموزد لحیم کاری می باشد.
صنایع رباتیک ایران به منظور افزایش دانش و مهارت دانش آموزان در ساخت ربات ، پکیج روبوبرد را ارائه میدهد که در این پکیج به آموزش و تمرین لحیم کاری پرداخته شده است .
در این پکیج علاوه بر قطعات خام مورد نیاز برای ساخت ربات حل ماز،چندین قطعه الکترونیکی به همراه برد هزار خانه گنجانده شده تا دانش آموزان بتوانند توسط آنها تمرین لحیم کاری داشته باشند و بعد از کسب مهارت قطعات الکترونیکی ربات حل ماز را بر روی برد کنترل هوشمند پیاده می کنند و رباتی می سازند که در حین برخورد با مانع به طور اتوماتیک تغییر مسیر بدهد.
به دلیل اینکه کلیه عملیات الکترونیکی و مکانیکی روبات توسط خود دانش آموزان تعبیه شده است علاوه بر بار آموزشی جذابیت فوق العاده ای به کار می دهد و دانش آموزان میتوانند رباتی پیشرفته تر از ربات فوتبالیست که در گذشته آموزش دیده اند بسازند.
برای سفارش این محصول کلمه «روبو برد» را به سامانه 30009900002424 پیامک نمایید و یا با شماره های 09150105002 و 05138939404 تماس حاصل نمایید.


آگهی دهنده: sekhavati
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - آموزش فني و حرفه اي در مشهد
قیمت: 85000
به روز شده در:۱۳۹۴/۵/۷
بازدید: 449 بار
ایمیل: