آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
ربات فوتبالیست-pic1

ربات فوتبالیست

صنایع رباتیک ایران؛بزرگترین تولید کننده رباتهای آموزشی در کشور به منظور افزایش سطح علمی رباتیک و ایجاد علاقه و انگیزه به علم رباتیک در میان دانش آموزان مقطع ابتدایی پکیج ربات کوچولوی فوتبالیست را به کودکان 6تا 12 سال پیشنهاد می کند.
این پکیج همانطور که از اسمش پیداست ساخت ربات فوتبالیست را آموزش می دهد و مضاف بر آن دارای سازه ها و قطعات مکانیکی متنوعی است تا دانش آموزان بتوانند علاوه بر ربات فوتبالیست ،ربات جنگجو،ربات آتش نشان و همچنین منجنیق و تله کابین و بسیاری از وسایل مکانیکی ای را که در محیط اطراف خود میبینند را با استفاده از خلاقیت و هوش خود شبیه سازی کنند.
واحد آموزش صنایع رباتیک ایران با نظر بر استعداد و آگاهی های دانش آموزان این مرز و بوم پکیج پیشرفته ربات کوچولوی فوتبالیست را نیز به مرحله تولید رسانیده است که این پکیج علاوه بر مکانیک به آموزش الکترونیک نیز پرداخته است و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی(9 تا 12سال)می توانند با تهیه این پکیج به یادگیری قطعات و مدارات الکترونیک نیز بپردازند و بتوانند به راحتی با ایمنی بالا مدارهای متنوع الکترونیکی را ببندند و از نتیجه کار خود به ذوق بیایند.
پکیج ربات کوچولوی فوتبالیست حاوی یک سی دی آموزشی می باشد که همکاران ما در واحد آموزش نهایت سعی و اهتمام خود را برآن داشتند تا بتوانند با آموزشی کامل و دقیق نیاز آموزشی فرزندان دلبندمان را بر طرف سازند.
برای سفارش این محصول کلمه " ربات کوچولوی فوتبالیست" برای کودکان 6تا 9 سال و کلمه "ربات کوچولو فوتبالیست پیشرفته " برای کودکان 9 تا 12 سال را به سامانه 30009900002424 پیامک نمایید و یا با شماره های 09150105002 و05138939404 تماس حاصل نمایید.


آگهی دهنده: sekhavati
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - آموزش فني و حرفه اي در مشهد
قیمت: 85000تومان
به روز شده در:۱۳۹۴/۵/۷
بازدید: 390 بار
ایمیل: