آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش فني و حرفه اي»آموزش ویدیویی و کامل ساخت مهر ژلاتینی
آموزش ویدیویی و کامل ساخت مهر ژلاتینی-pic1

آموزش ویدیویی و کامل ساخت مهر ژلاتینی

آموزش ویدیویی و کامل ساخت انواع مهرهای ژلاتینی ساده و اتومات
خواهشمندیم مطالب زیر را به دقت مطالعه نمایید.مطالعه تمامی آنها بیش از چهار دقیقه از وقت شما را نمی گیرد.با تشکر
شاید شما جزو افرادی هستید که تمایل دارید مهرسازی را آموخته و در جهت رونق کسب کار خود و یا به فکر اضافه نمودن آن به شغل قبلی خود در جهت افزایش درآمد می باشید.
پس لازم می دانیم توضیحاتی در مورد مهرسازی خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.
مهرسازی فعالیتی هنری است که هم اکنون افراد زیادی در کشور به آن اشتغال داشته و خیلی از افراد دیگر نیز تمایل دارند آن را به عنوان شغل اصلی و یا حتی شغل دوم خود انتخاب کنند. اهمیت مهر در تمامی مشاغل باعث شده تا این حرفه را به حرفه ای پردرآمد تبدیل نماید.همچنین دلیل دیگری که باعث شده این حرفه محبوب و پردرآمد باشد دسترسی آسان و ارزان به مواد اولیه آن می باشد به صورتی که شما می توانید تمامی مواد اولیه آن را به سادگی و در تمامی مراکز استان ها و اکثر شهرهای استان خودتان تهیه نمایید و یک نکته خیلی مهم آن است که نیازی به سرمایه زیادی ندارد.
به طور مثال شما حتی اگر بخواهید یک سوپرمارکت کوچک که نیاز به دانش و تخصص خاصی نیز ندارد در محل زندگی خود دایر نمایید حداقل به چند میلیون تومان سرمایه نیاز دارید در صورتی که برای مهرسازی فقط کافی است چند صد هزار تومان سرمایه داشته باشید تا بتوانید وارد این حرفه شوید.
برای ساختن هر عدد مهر فقط نیاز به دویست الی دویست و پنجاه تک تومانی هزینه می باشد در صورتی که براساس نرخ اتحادیه ارزان ترین و کوچکترین مهر به قیمت 8000 تومان می باشد.
در واقع در مهرسازی شما بیشتر سود فن و هنر خود را می برید.
اما شما برای ورورد به هر شغلی علی الخصوص شغل مهرسازی که مورد بحث ما می باشد ابتدا باید آن را به طور کامل و اصولی یاد گرفته و سپس به این حرفه گام بگذارید.یادگیری اساسی و اصولی راه اول برای ورود به هر حرفه ای است.


آگهی دهنده: شرکت مهروب
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان فارس - گله دار - آموزش فني و حرفه اي در گله دار
آدرس: ارائه خدمات به سراسر کشور به صورت حضوری و غیرحضوری
قیمت: 19000تومان
به روز شده در:۱۳۹۵/۶/۲۴
بازدید: 451 بار
ایمیل: