آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش فني و حرفه اي»موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری
موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری -pic1

موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری

موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری (غیر انتفاعی- غیر دولتی) با لطف و عنایت حق تعالی و تلاش های بی وقفه هیات موسس در مهر ماه سال ۱۳۹۰ با سرپرستی دکتر مهناز شایسته فر و اساتید دانشگاه های معتبر داخل با درجه عالی استاد تمام، دانشیار و استادیار تاسیس شده است. اساتید این موسسه به تعداد ۱۲۰ از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر داخل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند که در زمینه های هنر، معماری و سایر رشته های علوم انسانی در این موسسه دانشگاهی مشغول فعالیت و تدریس می باشند، همچنین قابل ذکر است کادر اداری این مجموعه از افراد مجرب و با تحصیلات عالی انتخاب شده اند.

پذیرش و ورود دانشجویان در این موسسه از دو طریق آزمون سراسری سازمان سنجش و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته می باشد که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۱-۹۰ با پذیرش جمعا ۲۲۰ دانشجو در رشته های مهندسی تکنولوژی معماری، ارتباط تصویری و هنرهای تجسمی (گرایش نقاشی) در مقطع کارشناسی ناپیوسته فعالیت خود را آغاز نموده است.

موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری از سال تحصیلی ۹۲-۹۱ پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی ناپیوسته، رشته های آموزش زبان انگلیسی، صنایع دستی، باستان شناسی و فرش، طراحی پوشاک و شهرسازی به دیگر رشته های دایر دانشگاه اضافه شد. همچنین از سال تحصیلی ۹۳-۹۲ رشته مهندسی معماری، معماری داخلی و ارتباط تصویری در مقطع کارشناسی پیوسته نیز اضافه گردید. بدیهی است در سال های آتی و بر اساس برنامه پنج ساله دانشگاه، با هماهنگی و مجوز وزارت علوم، رشته های شهرسازی، طراحی صنعتی، مدیریت فرهنگی-هنری، مدیریت جهانگردی، هنر اسلامی، موسیقی ایرانی/جهانی، نقاشی، نگارگری ایرانی، سینما و کارگردانی در مقطع کارشناسی پیوسته به جمع رشته های دایر دانشگاه اضافه خواهند شد. همچنین از جمله اهداف سال های آتی دانشگاه، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته های هنری و معماری خواهد بود.

موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری دارای فضای استاندارد آموزشی-کارگاهی، با امکاناتی نظیر دو سایت کامپیوتر (با امکانات اینترنت wireless همگانی و رایگان، نرم افزارهای گرافیکی و معماری بر روی ۳۰ سیستم مجزا) کارگاه های مجهز طراحی، نقاشی، رسم فنی و حجم سازی، کتابخانه تخصصی شامل کتب و نشریات در زمینه های هنری، معماری و برخی رشته های علوم انسانی، سالن ورزشی، کلاس های درس استاندارد با ارائه امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور جهت برگزاری کلاس های سمعی بصری، فضای سبز استاندارد و سلف غذاخوری با ارائه غذاهای گرم و سرد ساده، پرسی و دانشجویی آماده خدمت رسانی می باشد. همچنین تعدادی از خوابگاه های خود گردان سطح شهر زیر نظر موسسه آماده خدمت رسانی به دانشجویان گرامی است. قابل ذکر است در آینده نزدیک خوابگاه موسسه آموزش عالی گنجینه هنر در نزدیکی محل دانشگاه افتتاح خواهد شد.


آگهی دهنده: گنجینه هنر و معماری
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان کرمانشاه - کرمانشاه - آموزش فني و حرفه اي در کرمانشاه
به روز شده در:۱۳۹۵/۵/۲۳
بازدید: 865 بار
ایمیل: